Εξ αφορμής του Διεθνούς Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, προβλήθηκε η «ταινία» Avant Drag!που οι ΛΑΟΤΚΙ αποφάσισαν να ανεβάσουν στη σκηνή και να διατυπώσουν το παρακάτω αντεθνικό μήνυμα.
«DISTROY GREECE» «να πεθάνει η Πατρίς να ζήσουμε εμείς» προβαίνω σε έντονη διαμαρτυρία την οποία θα έπρεπε η πολιτεία να είχε αντιδράσει ΆΜΕΣΑ.
Όταν αφήνονται αυτού του είδους ενέργειες απαρατήρητες χωρίς κανένα μέτρο εναντίον τους φθάνουμε στο σήμερα με τα φαιδρά αποτελέσματα.
Ο γνωστός Τζόρτζ Όργουελ,το ψευδώνυμο του Άγγλου συγγραφέα Έρικ Μπλέρ έγραψε στη <Φάρμα των ζώων> και προειδοποίησε για την καταστροφή του κόσμου και να τα σημάδια του.!!!!!
Ποια είναι η φυσιογνωμία και ο πολιτισμός της Ελλάδος, όταν το παγκόσμιο δικαστήριο στο Στρασβούργο ομόφωνα και οι 47 χώρες του συμβουλίου της Ευρώπης αποφάνθηκαν πως δεν υπάρχει δικαίωμα στο γάμο μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου;
Εξ άλλου ο Προφήτης Ιωάννης είπε ότι «Δένδρον Άκαρπον, εκόπτεται και εις πυρ βάλλεται».
Ο έρωτας είναι η πρωτογενής δύναμη η πνοή και η ροή που ενεργοποιείται από την διαφορά δυναμικού δύο πόλων, δύο Όντων εκ διαμέτρου αντίθετων συν τηκόμενοι εις ένα όλον. Εν προκειμένω, ενός Άνδρός και μιας Γυναίκας.
“Κάθε παραβίαση και αλλοίωση της φυσιολογίας αντιβαίνει στην Ηθική. Κάθε εκτροπή ηθικής αποδομεί την αξία του ανθρώπου. Όταν η ανθρώπινη αξία για την οποία αγωνίζεται η Εκκλησία κατακρημνίζεται, τότε και η αξιοπρέπεια, την προστασία της οποίας έχει η πολιτεία, καταρρακώνεται.Ο Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ.κ Νικόλαος”
Έρωτας μεταξύ δύο ομόφυλων είναι εκτροπή από την κοίτη των φυσικών νόμων.
Κι εμείς σπεύσαμε πρώτη Ορθόδοξη χώρα να ψηφήσουμε τον παρα-φύσιν και αντιχριστιανικό νόμο .
Η Ελλάδα χωρίς Ορθοδοξία χάνεται , όπως και η γλώσσα θα χαθεί χωρίς την Ορθοδοξία.
Φορέσαμε λάθος κοστούμια Ευρωπαϊκά στενότερα των διαστάσεών μας.
Οδηγηθήκαμε μακριά από τις ρίζες μας. Χάσαμε τις Αριστοτελικές μας Αρετές και Αξίες και το κοινωνείν σε μια ενάρετη κοινωνία με τις ίδιες εμπειρίες.
Χάθηκε η ευγένεια, η Αγάπη, η σεμνότητα μακριά από τον Χριστό και την Ορθοδοξία μας.
Μετατραπήκαμε σε έκφυλο λαό χωρίς τσίπα, με το κράτος άπραγο ως συνωμότης.
Πού είναι η παράδοσή μας το παραδοσιακό τραγούδι και ο χορός?
Οι νέοι μας να στραφούν χωρίς ντροπή στην παράδοσή μας το δημοτικό τραγούδι και χορό και να μην προτιμούν τον ξενόφερτο μονότονο ήχο χωρίς χρώμα και λεβεντιά.
Από τους Πολιτιστικούς και Χορευτικούς Συλλόγους γίνεται προσπάθεια και προς τιμή τους.
Ιδού ο ιερότερος εθνικός πλούτος που έχουμε στη χώρα μας όπως τον εξύμνησε ο μέγας Γκαίτε !!!
Το καλοκαίρι του 1815, επεφύλασσε μια μεγάλη έκπληξη για τον μεγάλο Γερμανό λόγιο.
Κατά τη διάρκεια του παραθερισμού του στη λουτρόπολη του Βισμπάντεν γνωρίστηκε με τον βαρόνο Βέρνερ Φον Χαξτχάουζεν, έναν πολυμαθή Γερμανό γιατρό που λέγεται ότι μιλούσε 13 γλώσσες.
Μέσα από τα όποια ενδιαφέροντα συζητούσαν κατά τις διακοπές τους οι δυο άνδρες, το βασικότερο όλων ήταν το Ελληνικό Δημοτικό Τραγούδι.
Ο Χαξτχάουζεν κατά τη διάρκεια των Ναπολεόντειων πόλεμων υπηρετούσε σε ένα Βρετανικό στρατιωτικό νοσοκομείο όπου ήρθε σε επαφή με πολλούς Έλληνες ναυτικούς όπου έμαθε από αυτούς και το Δημοτικό Τραγούδι, καταγράφοντας μεγάλο αριθμό τραγουδιών τα οποία μετέφρασε στα Γερμανικά.
Ο Γκαίτε μαγεύτηκε τόσο που στα τέλη του Σεπτέμβρη του ίδιου χρόνου, υπό την επήρεια των στίχων τού Δημοτικού Τραγουδιού, κάλεσε στο σπίτι του στην Φρανκφούρτη επιφανείς ανθρώπους των Γραμμάτων και των Τεχνών σε ένα από εκείνα τα περίφημα φιλολογικά συμπόσια που συνηθίζονταν την εποχή εκείνη.
Το παράξενο όμως για ένα Φιλολογικό Συμπόσιο ήταν ότι ο Γκαίτε είχε καλέσει και ζωγράφους κάτι που έκανε τους φιλολόγους να αναρωτιούνται.
Η απορία τους λύθηκε όταν ο Γκαίτε άρχισε να τους μιλάει για το Ελληνικό Δημοτικό Τραγούδι.
Τους είπε ότι είχε γράψει στον γιο του Αύγουστο πως «μολονότι είναι λαϊκό, είναι τόσο δραματικό, τόσο επικό και τόσο λυρικό, που δεν υπάρχει αντίστοιχο του στον κόσμο».
Είπε πως οι εικόνες αυτών των τραγουδιών, τού Ελληνικού Δημοτικού Τραγουδιού είναι εκπληκτικές. «Φανταστείτε, λέει, βάζει δυο βουνά να μαλώνουν μεταξύ τους.
Φανταστείτε, λέει, έναν αετό να μιλάει με το κομμένο κεφάλι του κλέφτη.
Ο κλέφτης να λέει να του κόψουν το κεφάλι να μην το πάρουν οι Τούρκοι και να μην το πουν στην αρραβωνιαστικιά του…
Αφήνω, λέει ο Γκαίτε, για τελευταίο ένα τραγούδι το οποίο θεωρώ κορυφαίο».
Και τους διάβασε ένα δημοτικό τραγούδι, ένα μοιρολόι.
«Γιατ’ είναι μαύρα τα βουνά και στέκουν βουρκωμένα;
Μην’ άνεμος τα πολεμά; Μήνα βροχή τα δέρνει;
Ουδ’ άνεμος τα πολεμά κι’ ουδέ βροχή τα δέρνει.
Μονέ διαβαίνει ο Χάροντας με τους αποθαμένους.
Σέρνει τους νιους απ’ ομπροστά, τους γέροντες κατόπι
Τα τρυφερά παιδόπουλα στη σέλλα αραδιασμένα.
Παρακαλούν οι γέροντες, τ’ αγόρια γονατίζουν
«Κόνεψε, Χάρο, σε χωριό, κόνεψε καν σε βρύση
Να πιουν οι γέροντες νερό κι οι νιοι να λιθαρίσουν
Και τα μικρά παιδόπουλα να μάσουνε λουλούδια!»
«Όχι, χωριά δε θέλω ’γω, σε βρύσες δεν κονεύω
Έρχοντ’ οι μάνες για νερό, γνωρίζουν τα παιδιά τους
Γνωρίζονται τα’ αντρόγυνα, και χωρισμό δεν έχουν».
Και τότε γύρισε ο μεγάλος Γερμανός προς τους ζωγράφους λέγοντας «ζωγραφίστε αυτές τις ανεπανάληπτες εικόνες, αυτές τις εκπληκτικές σκηνές, όπου, συνεπήρε μέγας άνεμος το δάσος και το δέρνει, το δέρνει άγρια βροχή, και από κει σαλαγάει ο Χάρος τους νεκρούς, μπροστά τους νέους, πίσω τους γέρους, κι αρμαθιασμένα τα παιδιά στη σέλλα του και παρακαλάνε αυτά να κονέψει επιτέλους ο Χάρος σε μια βρύση…». λύνοντας την απορία για την παρουσία των ζωγράφων σε ένα Φιλολογικό Συμπόσιο. Αυτές τις διαχρονικές Αξίες τις ενστερνίσθηκαν οι ξένοι φιλόσοφοι και αγνοήθηκαν και αγνοούνται από τους δικούς μας ιθύνοντες και με προκλητικό τρόπο.